martes, 6 de marzo de 2007

Un blog dedicat a les NTIC

Hola soc Sara, per començar confese que mai he creat un blog, no perque pensara que es complex, sinò, per la idea que tinc dels blogs.
Des que al messenger la gent començà a crear blogs el meu cap va anar formant una idea del que allò podia ser, al meu pareixer es un lloc on el creador fa comentaris ( sobre els seus interessos, les cosses que fa diariament, penja fotografies...) i els contactes que tenen accés al blog poden escriure també missatges que tots veuran.
Bé, se que no hi cap mal motiu per a que no haja creat un blog abans, pero es una idea que no m'ha cridat l'atenció, ja que normalment em comunique de forma directa amb la gent.
Al cap i a la fi, el blog es un mitjà per comunicar-nos i, ja que a l'assigantura de NTIC ens han recomanat crear-ne un ací el teniu, dedicat exclusivament a les NTIC, tan interessants i per a molts desconegudes, espere que descobrim junts moltes cosses.
Canviarà la meua forma de pensar?....Continuarà.

1 comentario:

Jordi Adell dijo...

é serveix per a difondre idees i aplegar a persones que no coneixes (cosa imposible amb el messenger, etc.). Has fet alguna cosa que cregues que pot servir a altra gent? Una activitat didàctica? Un treball de la carrera que creus que pot ser interessant per a algú? No t'el guardes, comparteix-lo amb el mon!

J.